Terapie și consiliere psihologică 

LOGOPEDIE

  • LOGOPEDIE

    Depistarea, evaluarea complexă și identificarea tulburărilor de limbaj și de comunicare la copii.

    Asigurarea caracterului preventiv al activității de terapie logopedică, prin acordarea unei atenții prioritare copiilor preșcolari cu tulburări de limbaj, în scopul prevenirii instalării dificultăților de învățare a scris-cititului la vârsta școlară. Orientarea terapiei logopedice spre corectare, recuperare, compensare, adaptare și integrare școlară şi social. Corectarea tulburărilor de limbaj și comunicare în vederea diminuării riscului de eșec școlar.

    Recuperarea limbajului după anumite boli ex: accident vascular cerebral, laringectomie.

PSIHOPEDAGOGIE SPECIALA


INTERVENȚIE COGNITIV-COMPORTAMENTALĂ –TERAPIE ABA 

Terapia ABA este un tip de terapie bazată pe principiile Analizei Comportamentului Aplicat în care se aplică tehnici cognitiv-comportamentale în scopul îmbunătățirii vieții personelor (copii, adolescenți, adulți) aflate în evidență cu tulburări de neurodezvoltare, în special a celor cu diagnosticați cu tulburare din spectrul autist,sindromul Down,sau ADHD. Tehnicile sunt structurate în obiective care includ dezvoltarea de abilități, sunt concentrate pe comportament, abilități sociale și emoționale, au în vedere îmbunătățirea atenției, concentrării, memoriei, comunicării. Obiectivele includ activități precum: • Comunicare și limbaj

• Abilități sociale

• Îngrijire personală

• Joacă și petrecere a timpului liber

• Abilități motorii

• Învățare și abilități academice

Training parental pentru părinții ai căror copii au primit un diagnostic de tulburare de neurodezvoltare.

PSIHOLOGIA TRANSPORTURILOR

  • PSIHOLOGIA TRANSPORTURILOR
  • Test psihologic/Examinare psihologica pentru obtinere/preschimbare permis conducator auto categoria A, A1, A2, AM

    Test psihologic/Examinare psihologica pentru obtinere/preschimbare permis conducator auto categoria B.

    Test psihologic/Examinare psihologica pentru obtinere/preschimbare permis conducator auto categoria B1.

    Test psihologic/Examinare psihologica a conducatorului auto la solicitarea angajatorului.

    Test psihologic/Examinare psihologica periodica a conducatorilor auto pentru categoriile A, B.

    Test psihologic/Examinare psihologica obtinere permis auto categ B persoane cu diagnostic psihiatric

    Test psihologic/Examinare psihologica permis auto categoria B

    Test psihologic/Examinare psihologica pentru obtinerea unui nou permis de conducere auto anulat.

    Avizele psihologice se elibereaza imediat dupa testare, preturile sunt diferentiate in functie de categoria auto solicitata;

    Cabinetul Individual de Psihologie Samson Lidia Mihaela este autorizat de catre Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor pentru efectuarea de examinari psihologice pentru obtinerea permisului de conducere cu certificat de autorizare ( Autorizat MT seria.... Nr.......)


PSIHOLOGIA MUNCII SI ORGANIZATIONALA

  • PSIHOLOGIA MUNCII SI ORGANIZATIONALA

  • Evaluarea stării de sănătate mentală, în limita competenței, ca precondiție pentru angajare și/sau desfășurarea unor activități care impun prin lege examinare psihologică asociată stării de sănătate (ex. testarea profesorilor, a funcționarilor publici etc.)

    • Evaluare psihologică periodica – eliberare aviz psihologic
    • Evaluare psihologică la schimbarea funcției – eliberare aviz psihologic
    • Evaluarea psihologică la reluarea activității – eliberare aviz psihologic
    • Pentru societăți/firme/instutuții publice se acordă discount pentru evaluările psihologice în urma cărora se eliberează aviz psihologic, creare profil psihologic
  • Evaluare psihologică la angajare – eliberare aviz psihologic

  • GRUP DE DEZVOLTARE SOCIAL -EMOTIONALA

    In cadrul cabinetului,organizez grupuri de dezvoltare pentru copii cu dificultati pe aria de socializare, pentru cei diagnosticati cu autism sau cu alte tulburari de dezvoltare.

    In cadrul acestor grupuri obiectivul principal il constituie dezvoltarea abilitatilor sociale la copil si facilitatea integrarii in cadrul gradinitei/scolii.

    In cadrul grupului de socializare exista obiective specifice, precum:

    • dezvoltarea limbajului functional

    • dezvoltarea comunicarii functionale

    • dezvoltarea empatiei

    • dezvoltarea asertivitatii

    • asteptarea randului in joc

    • dezvoltarea abilitatilor de a imita

    • impartasirea sentimentului de bucurie in cadrul jocului

    • incurajarea colegilor

    • dezvoltarea abilitatilor de autonomie

    • dezvoltarea abilitatii de autoreglare si atentie

    • jocul in echipa – cooperare, finalizarea sarcinilor

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți